Reinforcements have arrived!  

Posted by Hal'jin


I meant to upload some pics, but right now I'm stuck with no camera and no Photoshop to do anything with the pics...

Anyways, another parcel consisting of a Hellhound, yet another box of Cadians... and a box of Seraphim has arrived. Been busy putting the Hellhound together. Also finally finished the Rough Rider I've been making for a while now. Would upload pics if... yeah. Guess I'll upload them already undercoated or most likely in some WIP painting status if not finished.

As for Seraphim, yes, this is an IG army with WH allies. Gonna be lots of fun. I've got a converted Canoness for them already, but she's in white undercoat, pics won't be too clear, so I guess I'll finish her first. And that's gonna take some time since I really want to give her a special paintjob.



Expect plenty of pics on Monday, if not earlier (Maybe I'll manage to launch the stuff). Also next week the 42nd is most likely going to fight its first battle, woo! Also expect second chapter of the fanfic sometime tomorrow. That is if anyone is actually reading this. Ah well, maybe I should advertise better? ;p

Anyways, I'm going to get that huge mass of Conscripts and the second Infantry squad undercoated...


*****
Posiłki przybyły!

Miałem wrzucić zdjęcia, ale na razie utknąłem bez aparatu i Photoshopa żeby cokolwiek z nimi zrobić...

Ale cóż, dostałem następną paczkę zawierającą Hellhounda, kolejny box Cadian... i box Seraphom. Byłem zajęty składaniem Hellhounda. Skończyłem też wreszcie Rough Ridera, ktorego robiłem już od jakiegoś czasu. Wrzuciłbym fotkę ale... no właśnie. Wrzucę pewnie już spodkładowanego, a najprowdopodobniej w jakimś zaawansowanym stadium, jeśli nie skończonego.

Co do Seraphim, tak, to jest armia IG z sojusznikami z WH. Myślę, że będzie fajna. Mam już skonwertowaną Kanoneskę, ale jest w białym podkładzie , więc zdjęcie nie będzie za czytelne, dlatego skończę ją najpierw. A to trochę zajmie, bo chce ją naprawdę porządnie pomalować. h

Spodziewajcie się więcej zdjęć w poniedziałem, jesli nie wcześniej. (Może uda mi się to jakoś zrobić...). Poza tym 42 będzie prawdopodobnie walczyć w swojej pierwszej bitwie w przyszłym tygodnia, ha! Spodziewajcie sie też drugiego rozdziału fanfica gdzieś jutro. Oczywiście jeśli ktokolwiek to czyta. No cóż, może powinienem był lepiej sie reklamować. ;p

Coż, idę zabrać się za tą wielką bandę Konskryptów i drugi oddział piechoty - trzeba nałożyć podkład...








This entry was posted on Friday, May 23, 2008 at Friday, May 23, 2008 . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment